Vitamina D pentru prevenirea bolilor de inimă

Vitamina D este o prohormonă importantă pentru absorbția optimă a calciului intestinal pentru mineralizarea oaselor. Deoarece receptorul de vitamina D este prezent în țesuturi multiple, a existat un interes în evaluarea altor funcții potențiale ale vitaminei D, în special în bolile cardiovasculare.

Studiile transversale au arătat că deficitul de vitamină D este asociat cu un risc crescut de boli cardiovasculare, incluzând hipertensiunea, insuficiența cardiacă și boala ischemică. Studiile prospective inițiale au demonstrat, de asemenea, că deficitul de vitamina D crește riscul de apariție a hipertensiunii arteriale sau a decesului subită cardiacă la persoanele cu simptome preexistente.Un număr tot mai mare de studii susțin ideea că nivelurile scăzute de vitamina D sunt legate de un risc crescut de boli de inimă și că adăugarea de suplimente de vitamina D poate contribui la reducerea acestui risc. Câteva încercări mari pentru a afla mai multe despre această conexiune sunt în desfășurare, deși nu există încă dovezi concludente.

Care este necesarul de vitamina D?

Este bine stabilit că 400 Unități Internaționale (UI) de vitamina D pe zi sunt necesare pentru a preveni rahitismul, dar un număr copleșitor de medici și cercetători consideră că acest nivel este prea scăzut pentru a ajuta la obținerea unei sănătăți optime și pentru a reduce riscul bolilor. Ei spun că Institutul de Medicină (OIM) ar trebui să ia în considerare revizuirea recomandărilor lor actuale de vitamina D:

  • 200 unități internaționale UI pe zi pentru adulți cu vârsta de 50 de ani și mai mici
  • 400 UI pe zi pentru adulți cu vârsta cuprinsă între 51 și 70 de ani
  • 600 UI pe zi pentru adulții în vârstă de 70 de ani.

Nu este clar cât de multă vitamina D este necesară pentru o creștere a riscului de sănătate și de reducere a riscului de îmbolnăvire. Cu toate acestea, mulți medici recomandă acum 1000 UI până la 2000 UI zilnic pentru majoritatea adulților. Medicul poate determina de cât de multă vitamina D aveți nevoie și este important să discutați cu el înainte de a crește cantitatea de vitamină D din dieta dumneavoastră. Prea multă vitamină D poate determina organismul să absoarbă prea mult calciu, ceea ce poate cauza pietre la rinichi sau daune.

Cele mai bune surse de vitamina D. Cel mai bun mod de a începe să adăugați vitamine la alimentație este prin alimente. Cu toate acestea, există câteva alimente care conțin vitamina D, iar medicul poate recomanda suplimente pentru a vă asigura că aveți cel puțin cantitatea minimă recomandată de vitamină D în fiecare zi. Chiar dacă luați suplimente, ar trebui să consumați în continuare o varietate de alimente bogate în vitamina D. Multe alimente bogate în vitamina D conțin substanțe nutritive suplimentare pentru combaterea bolilor.

Sursă foto: Nutra Ingredients

 



Ai ceva de adăugat?...

*