Ce vitamine ai nevoie la început de toamnă

În sezonul rece, organismul luptă suplimentar pentru a se alimenta cu vitaminele și proteinele de care are nevoie, dar și pentru a-și păstra resursele pentru o sănătate optimă. Din cauza frigului, arderile metabolismului sunt cu mult mai intense, iar consumul de vitamine este mult mai crescut, organismul fiind suprasolicitat pentru a se adapta. Și pentru că nu întotdeauna alimentație este suficientă, iată care sunt suplimentele pe care trebuie să le iei la început de toamnă!

Vitamine esențiale pentru corpul tău toamna asta

Vitaminele sunt suplimentele alimentare necesare pentru sănătatea organismului, substanțele nutritive care se pot găsi în mod natural în plante și carnea animală. Au rolul de a îmbunătăți sănătatea organismului și de a servi drept catalizatori pentru anumite reacții din corp. Există 13 vitamine esențiale pentru bună funcționare a organismului: vitamină A, vitamină C, vitamină D, E, K, vitamină B1, B5, B6, B7, B9 și vitamină B12. La început de toamnă ai nevoie de următoarele suplimente:

Vitamină C. Este complexul esențial pentru îmbunătățirea sistemului imunitar, acesta fiind cel mai afectat în urmă schimbărilor de temperatură. Din alimentație, vitamină C o poți procură foarte ușor din ardei, roșii, broccoli, lămâi, lactate, legume verzi, portocale, însă dacă nu îți este suficient atunci poți încerca o cură cu suplimente pe o perioadă de trei luni, o pastilă pe zi.

Calciu și magneziu. Schimbările bruște de temperatură atrag după șine stările de oboseală și durerile de cap. Datorită suplimentelor care au în compoziție calciu și magneziu îți poți recăpăta foarte ușor energia. Suplimentele sunt recomandate împreună cu o alimentație echilibrată, care să includă fructe și legume.

Complexul de vitamina B. Complexul vitaminic B mai este cunoscut și ca “vitamina bunei dispozitii” și cel mai bine își face efectul în lunile de toamnă, atunci când mulți dintre noi nu ne aflăm într-o formă fizică bună. Vitamina B12 este sursa care îmbunătățește starea ficatului, a ficatului, dar și a plamainilor și rinichilor deoarece are un factor anemic extrem de puternic.

Vitamina D. Din cauza faptului nu se găsește foarte multe alimente este nevoie suplimentezi cu ajutorul produselor speciale. Pe verii, D o procuri direct de la soarelelui, sezonul rece este important urmezi o cu D.

Vitamine liposolubile. Vorbim aici despre vitaminele de , D, E K. Acestea esențiale pentru deoarece protejează ficatul își ia de care are nevoie pentru departe de alte afecțiuni. Din alimentație, vitaminele liposolubile se obține din , lapte, , , ficat de , nu este suficient, atunci poți suplimentele nutritive pe timp de .

Seleniu zinc. recomandate pentru întărirea sistemului imunitar, dar după verii când am făcut excese culinare nu numai. timpul verii, capilară este agresivității, motiv pentru care un supliment cu seleniu zinc este . Poți o cu suplimentele pe care le farmacii, dar poți alimente precum dovleac, gras, , fasole semințe de chia.

Link foto: https://pixabay.com/ro/salat%C4%83-fructe-fructe-de-padure-2756467/



Ai ceva de adăugat?...

*