De ce e important pentru sănătatea noastră să consumăm pește și fructe de mare

Alimentația sănătoasă nu constă doar în legume și fructe. Există multe alimente care ne ajută să avem un stil de viață echilibrat și cu impact pozitiv asupra sănătății noastre, pe care ar trebui să le includem în mesele zilnice.

Peștele și fructele de mare fac parte din această categorie de produse alimentare. Deși multă lume crede că aceste alimente sunt mai greu accesibile, acum le putem găsi proaspete în foarte multe magazine, oriunde ne-am afla. Mai mult decât atât, pentru a testa rețete delicioase poți merge la un restaurant cu specific pescăresc care te va cuceri fără îndoială, făcându-te să îți dorești să incluzi aceste alimente în dieta ta.

Nu numai că peștele și fructele de mare sunt un adevărat răsfăț pentru papilele gustative ale gurmanzilor, dar reprezintă o sursă importantă de minerale, vitamine și proteine. Au un nivel scăzut de colesterol, sodiu și grăsimi, sunt bogate în vitamine ca B6, B12 și fosfor, fier, zinc și potasiu. Un alt beneficiu pentru sănătatea noastră este acela că peștele și fructele de mare conțin grăsimi nesaturate, acizi grași Omega-3.

Beneficii pentru sănătate

Principalele beneficii pe care le vom avea odată cu includerea acestor alimente în dieta noastră sunt lucruri importante care ne vor îmbunătăți starea de sănătate vizibil și rapid. Enumerăm aici câteva dintre aceste beneficii: reducerea tensiunii arteriale, risc scăzut de boli de inimă, îmbunătățirea funcțiilor inimii, susțin sănătatea creierului și a ochilor, mai ales la copii, oferă protecție împotriva bronșitei, atenuarea simptomelor de depresie, întărirea sistemului imunitar, prevenirea cancerului, prevenirea osteoporozei și a artitrei și, un lucru foarte dorit, ajută la pierderea în greutate.

Peștele și fructele de mare ajută persoanele care vor să slăbească prin conținutul lor și nici nu vei observa că ții o dietă deoarece poți găti rețete absolut delicioase.

De asemenea, reprezintă o sursă naturală de vitamina D, mai ales în ceea ce privește peștele gras. Vitamina D ajută la întărirea oaselor, iar cu o singură masă de pește gras pe zi poți obține chiar și 90% din conținutul zilnic recomandat de vitamina D.

Rețete delicioase de inclus în dietă

Este recomandat să ai măcar o masă pe zi care să includă aceste alimente, pește și fructe de mare. Nu trebui să fii un specialist în tainele gastronomice, ci doar să fii puțin inventiv pentru a da culoare meselor tale. Poți găti peștele și fructele de mare într-o multitudine de moduri. Pastele cu creveți, tartinele cu avocado și creveți, supele de pește sunt numai câteva exemple rapide pe care le poți pregăti singur în locuința ta.

Dacă vrei să încerci rețete mai exotice și mai complexe, poți oricând să mergi într-un restaurant cu specific pescăresc unde să deguști adevărate opere de artă culinară, care de care mai gustoase și mai îmbietoare. Gusturile rafinate vor aprecia măiestria bucătarilor care reușesc să pună în valoare peștele și fructele de mare prin mâncăruri deosebite, chiar și pe placul celor mai pretențioși. O astfel de experiență este recomandată pentru a-ți stârni pofta de aceste alimente foarte sănătoase.



Ai ceva de adăugat?...

*