5 rețete de smoothie pentru întărirea sistemului imunitar

Dacă ești în căutarea unei modalități de a ”păcăli” sezonul gripelor și a răcelilor, dar și de a-i oferi sistemului imunitar un impuls nutritiv, ai nevoie de unul din următoarele piureuri delicioase, antioxidante.

Sistemul imunitar este rețeaua incredibilă de apărare a organismului împotriva infecțiilor, virușilor și a bacteriilor care intră în organism. Cu cât sistemul imunitar este mai puternic, cu atât șansele de îmbolnăvire sunt mai reduse. O dietă bogată în fructe și legume care conțin antioxidanți și vitamine imunostimulatoare te ajută să obții un sistem imunitar sănătos.. Crezi sau nu, drumul spre un sistem imunitar mai puternic, se poate face prin compilarea unor fructe și legume. Prin încorporarea produselor proaspete în dieta de zi cu zi, nu vei primi doar unele beneficii nutriționale necesare, ci îți vor întări și sistemul imunitar.

  1. Cremos de banane

Ai nevoie de o banană, un iaurt natural și o mână de căpșuni. Curăță banana de coajă, taie banana felii și pune-o în blender. Peste ea, toarnă iaurtul și căpșunii spălații și curățați de codițe. Se mixează bine și se bea. Dacă simți nevoia să-l ”scoți” puțin din tipare, adaugă și câteva lingurițe de zeamă de lămâie. Probioticele conținute de iaurt, antioxidanții din căpșuni și sodiul și potasiu din banană îți vor ajuta organismul să lupte împotriva virușilor și a bacteriilor.

  1. Vitaminizator cu portocale

Stoarce o portocală, amestecă zeama cu un iaurt natural, după care adugă semințe de in zdrobite. Poți consuma smoothiul la micul dejun, sau la gustarea de la ora 11. Un singur pahar îți va asigura energia și protecția de care ai nevoie pentru întreaga zi, prin bogăția de antioxidanți din semințele de in, vitaminele conținute de portocală și calciu din iaurt.

  1. Energie cu ghimbir

Ai nevoie de o bucată de ghimbir proaspăt, pe care să o cureți de coajă, după care să o dai pe răzătoarea fină. În funcție de gust, pune în blender ghimbirul ras, după care adaugă un morcov curățat și dat pe răzătoare. Peste cele două ingrediente adaugă un mango curățat și zeama de la o portocală. Mixează-le bine. Dacă, vrei să fie mai gustos și mai acrișor, poți pune și zeama de la o jumătate de lime.

  1. Mix de vitamine și energie

Pentru rețeta aceasta, ai nevoie de 2 căni cu bucăți de mango, 2 căni cu felii de piersică, 2 cești de iaurt greces, o cană de morcovi babies, o cană de zeamă de portocală, o cană de bucăți de ananas, o banană și patru linguri de miere de albine. Se pun toate ingredientele în blender, se mixează bine, după care se servesc fie la micul dejun, fie la gustarea de la ora 11. Mango, morcovul, piersicile și ananasul îi dau preparatului beta-carotenul necesar, în timp ce iaurtul grecesc și bananele îl fac bogat în potasiu și calciu.

  1. Savoare de fructe de pădure

Rețeta aceasta este o ”bombă” de antioxidanți și vitamine, care-i asigură organismului toate substanțele nutritive necesare pentru a se proteja de viruși și bacterii. Așadar, ai nevoie de o cană de lapte de soia, o banană, patru căpșuni, o mână de afine, și o piersică. Se spală bine fructele, se curăță de codițe și se taie în bucăți. Se pun în blender și se mixează bine. Se poate bea smoothiul rezultat atunci, sau se poate pune într-un recipient și lăsat la frigider timp de  opt ore. Antioxidanții din fructele de pădure , dar și sodiul și potasiu conținut în banană și piersică alcătuiesc un ”scut” inteligent împotriva virușilor și a bacteriilor.

sursă foto:poshrx.com



One Response to “5 rețete de smoothie pentru întărirea sistemului imunitar”

Read below or add a comment...

  1. Tania says:

    Pentru intarirea imunitatii mai puteti consuma si spirulina.

Ai ceva de adăugat?...

*